О компании

У 1997 році молодий підприємець Олексій Нечаєв створив першу у вітчизняній історії косметичну компанію «прямих продажів», яка називалася «Російська лінія».У той час Олексій звернув увагу на геніальну розробку радянських вчених - емульсію перфторвуглеців, здатну захоплювати кисень з повітря і доставляти його в глибокі шари шкіри, завдяки чому клітини шкіри молодіють. Він придбав патент на використання цього унікального кисневого комплексу в косметиці - з цього моменту і почалася історія успіху.

У 1998 з'явилася перша в Росії серія кисневої косметики.
У 2001 році «Російська лінія» була перейменована в Faberlic. Головною місією компанії стало не тільки створення якісної косметичної продукції, доступної мільйонам споживачів, але і сприяння самореалізації тих, хто хоче будувати власний бізнес у прямих продажах. Менш ніж за 5 років захопленими прихильницями продукції стали більше 5 мільйонів жінок по всій Росії і за кордоном. Всі вони довіряють якості косметики та професійних порад консультантів компанії Faberlic !

До 2005 року ми багато чого досягли: стали міжнародною компанією (представництва в Росії і 15 країнах ближнього і далекого зарубіжжя), прийняли до лав однодумців величезну кількість консультантів, перетворилися на одну з косметичних компаній світу, які найбільш динамічно розвиваються, зайнявши 87-е місце в рейтингу ста найбільших світових парфюмерно-косметичних компаній WWD Beauty Report International.

У 2007 році Faberlic виповнилося 10 років! Це багато - з точки зору сучасної історії і мало - якщо дивитися в майбутнє. У результаті спільної роботи лабораторії Faberlic та японської лабораторії Nikko - Chemical, світового виробника інноваційних косметичних інгредієнтів, відкрита нова формула кисневого комплексу -» Подвійне дихання» - Novaftem - O2. Тепер можна впевнено стверджувати : ми навчилися управляти процесом мікроциркуляції в шкір
eka waterВ 2008 ЦНТР Faberlic спільно з кафедрою клітинної біології та гістології МДУ відкрив нову «зброю» в боротьбі зі старінням - унікальну формулу Rala (натуральна R- альфа - ліпоєва кислота), яка втілилася в засобах антивікової кисневої косметики Rala. У цьому ж році нами отримано 2 нових патента на застосування Rala в косметиці. Всього за рік випущено більше 60 нових продуктів Faberlic. Компанія піднялася на 86 місце в рейтингу ста найбільших світових парфюмерно-косметичних компаній ( WWD Beauty Report International ).
З 2006 по 2009 рік люди Faberlic висадили близько 100 тис. дерев в рамках проекту «Зелені міста» під девізом: «Містам - дерева, людям - кисень !»

expert questions 1Весною 2011 до Faberlic приєдналися ще 2 компанії - Edelstar і Infinum, а в серпні 2012 року - компанія Sengara. Тепер все найнеобхідніше і приємне для дому, краси та здоров'я можна знайти в одного Консультанта!

Восени 2012 року на Великому Міжнародному Форумі ми відсвяткували своє 15 -річчя!
Сьогодні Faberlic - це понад 1 000 продуктів і 30 патентів, 600 000 Консультантів і більше 5 мільйонів споживачів по всьому світу, а також 24 країни, в яких продається наша продукція і ведеться бізнес.

Головний тренд розвитку Компанії на наступні 10 років - це перетворення Faberlic з парфюмерно-косметичної компанії в компанію способу життяМи виходимо на нові ринки, які співставні або в кілька разів перевершують ринок косметики та парфумерії. Faberlic відкриває для себе нові категорії продукції - посуд, дитячий одяг, панчішно-шкарпеткова продукція, білизна, товари для будинку і здоров'я. Надалі до Faberlic приєднуватимуться нові компанії, які зроблять наш бізнес ще перспективніше, а нашу продукцію різноманітніше.

Комментариев нет:

Отправить комментарий